Tuesday 25 March 2014

KOPERASI BINA UMMAH PAHANG BERHAD (4357-P)

  1. KOPERASI UMMAH PAHANG BERHAD (Bil.Daftar: 4357-P) (dahulu dikenali sebagai Koperasi Wanita Lipis Berhad) sebuah koperasi yang diperbadankan di bawah Akta Koperasi 1993, dan mempunyai alamat berdaftar di No.58-1, Plaza Usahawan Genting, Danau Niaga Satu,Taman Danau Kota, 53300 Kuala Lumpur.(kemudian dari ini disebut sebagai “Koperasi”) dipihak pertama.

  2. Notis
    Sebarang notis boleh diserahkan kepada Pelanggan atau wakil Pelanggan melalui proses undangundang
    samada secara peribadi atau dengan meghantar melalui pos biasa kepada alamat yang
    dinyatakan atau beralamat terakhir Pelanggan yang diketahui untuk diserahkan dan notis yang
    dihantar akan dianggap sebagai telah diserahkan pada hari berikutnya selepas ianya diposkan.

    SALAM 1 MALAYSIA

    Kepada kakitangan kerajaan yang mempunyai keinginan untuk membuat pinjaman tetapi mempunyai masalah seperti tiada kelayakan gaji,ctos,ccris,komitmen luar yang tinggi,blacklist tetapi ingin tahu sama ada anda mempunyai kelayakan atau pun tidak untuk membuat pinjaman.. Disini kami sedia untuk membantu setiap persoalan yang bermain di fikiran anda..

    Apa yang anda perlu lakukan adalah menghantar maklumat diri anda kepada saya sama ada send sms,whassap atau menhubungi terus di talian 017-7770095 ( FAUZY )

    Contoh maklumat yang saya ingin kan :-

    1. NO KAD PENGENALAN :
    2. GAJI POKOK :
    3. ELAUN TETAP:
    4. JUMLAH POTONGAN PAYSLIP :

        https://www.facebook.com/pages/Pinjaman-kakitangan-kerajaan-2013/122617484473993

1 comment:

  1. Prosesnya lancar dan saya menerima dana saya pada hari kerja berikutnya. Saya akan sangat merekomendasikan AAtlasloan kepada siapa saja yang mencari bantuan keuangan. pesan saya untuk info lebih lanjut
    whatsapp me +1 443 345-9339
    Atlasloan83@gmail. com
    - Daryl D., Lynn, MA

    ReplyDelete